lördag 21 november 2009



Hej alla "mode lovers"!

Jag heter Tobbe Persson , därav det dubbeltydiga namnet på min nya blogg! ( Persson = passion)
Jag har ett brinnande intresse för mode och min tanke är att dela med mig av mina erfarenheter, inte minst när det gäller kvalitet.
Ikväll är det lördag (Party party!) Ska ner och handla lite snacks och hyra en sjysst rulle. Har inte tänkt att byta om helt. Jag kör lite " casual" med en basic baseball tröja och mina favvo "Rayor".

Träffade min granne, Max, i trappupgången. (På språng som vanligt!) Han verkade vara på väg till nån fest tror jag. Cool som ICE! Knallröda jeans (Cheap Monday?) och sån där mössa som Peter Sipen har. +som vanligt: Heta sneakers (syns ej på bilden) (Nike som en japansk DJ designat)

Ha en kronisk kväll!!!



1 kommentar: